Monday, July 12, 2010

sedikit masa.

.


wahh.sempat lagi nak update belog yang dah totally outdated nih..haish.aku sangat tak berpeluang nak online sejak sejak dah start kelas yang macam eh kalau nak ponteng memang ni lah tyme yang paling sesuai sebab kau tak jumpejumpe lagi lecturer kau.heh.T_T agak tension dalam 2 minggu nih sebab sangat dan agak teramat bengang bila datang bajet penuh kesungguhan di dada nak belajar boleh pulak ramai lecturer tak masuk kelas.eh.ape ni.awalawal dah nak tension.=_=''

ok.ok.tak nak tensiontension sebab nanti banyak pulak uban atas kepala.ceh.ceh.


hah.sempat lagi nak upload gamba yang eh sumpah mintak kaki..actually nak bagi tau anda anda diluar sane heh yang aku masih lagi addicted dengan haiwan kuning petak dalam laut tuh.(eh.haiwan ke??)-_-'' inilah hasil daripada aktiviti hujung minggu yang whoaaa! sangat tak duduk rumah.+_=


serius! sangat excited sampai terbuat muke "abang, sepaklah saya.."XD
*lokasi : putrajaya.pesta bunga ape ntah.hihi.




eh! sebelum terlupa.selamat hari jadi Shahirah Abdul Rahman.^_^/


DUA orang kesayangan saya....
slice cheese cake je yang sempat aku beli untuk kau babe.akibat dari jpa yang tak masukmasuk lagi.-_-''

later...


msg! sempat menggunakan kemudahan wireless uitm utk update belog.apakah ini??
msg! eh.study kat library??buang tebiat mungkin..XD
msg! thanx for everything...
msg! jangan nak poyopoyo panggil aku boleh takkk?
msg! enuff.

No comments: