Tuesday, June 22, 2010

erti hidup,

wah3.dah berkuron kau tak update belog, tibetibe start entry dengan ayat novel chenta zaman 80-an.-_-''..hoh.memang kalau nak dikumpulkan setorisetori sepanjang bulan lepas jadi orang zaman batu tuh memang tak larat mo cerite.haish.

ok.motif nak update belog hari ni bukan sebab nak cerita apeape yang memang orang tak rase nak bace.hihi.tapi just nak gedikgedik bagi tahu rakyat jelata beta sedang bercuti sekarang.weyhhh.aku cuti sem 2minggu je tahu???!!huh.eh.teremo pulak.-_-''

tapi..tapi..tapi..sisasisa tinggalan wang saku memang tak cukup untuk survive.T_T kenyataan yang pahit untuk ditelan.ape lagi nak geget.(maaf.ayat sedikit drama disitu)so.tiada istilah yg lebih best daripada besarkan perut je duduk rumah.adeh.

memang pedih kalau dah menceceh hujunghujung cuti sem nih.
lagi pedih kalau dah start kelas nanti.
bertambah pedih.weyhhh.memang pedih lah kalau tengah pokai macam nih.*tension pulak*

currently sangat suka mende ini.addicted.tak tahu kenapa.



cokelat NIPS + SLURPEE = itu terbaekk.


*oh ya.baru balik dr hospital.my lovely sista operation tadi.fuhh.nampak sakit.kalau kau yang kena?ok.memang sakit.so.get well soon ya along!esok aku teman ok.


msg! he's the one.=)
msg! seram mo overnyte di hospital.heee.
msg! weyhh.bro!memang laju lah moto lu!taik!
msg! semakin banyak yang aku belajar.thanx sygs!
msg! to be continued...

2 comments:

wandiba wanzakaria said...

wahhhh zila kembali. berkurun aku tggu entry ko. bru aku tahu menghargai blog kau setelah lama kau x update. ahahahaha

ziela said...

hahahaha.
saya sangat terharuuuu.
=')