Wednesday, August 17, 2011

hey,kau PEREMPUAN!

sorry. entry ini agak emo dan tak matang.tapi aku betulbetul perlu post ini untuk perempuan tak guna tu.

yup.gua betulbetul tengah hangin satu badan.

HEYY.untuk kau, PEREMPUAN tak guna..sebelum ni, aku respect kau..but now,kau buat TAIK hanjing kat aku.ok fine!

semoga kau baca carutan aku untuk kau ni PEREMPUAN!

dulu ayat kemain tak nak kalah..konon kau paling bagus sebab dapat buang orang dalam hidup kau kan?kan?KAN? KONON kau paling hebat dan macho. demmm.

jangan nak jilat ludah sendiri lah PEREMPUAN! kau tak payah nak terhegeh hegeh dekat orang yang kau dah buang dulu..tak payah nak tunjuk yang kau KONON KONON baik dan paling tak bersalah.

heyyy.jangan LOSER sangat lah KONON KONON nak datang, tak tahu tu, tak tahu ni..kau HEBAT kan? then..tak payah nak nampak desperate mengacau hidup orang lain..blah lah, go on with your life PEREMPUAN!

kau lah orang paling LOSER sebab jilat ludah kahak muntah sendiri..come LOSER! jilat tapak kasut aku dulu kalau kau berani.

untuk kau, PEREMPUAN..gua angkat jari TENGAH special kat muka kau.



# maaf kawankawan.aku emo.




3 comments:

Kuncup Here said...

Hey ziela. Saya dah tukar nama blog saya kepada kuncuphere.blogspot.com. Just to inform. Feel free follow blk ye hehe.

Dya Yaya said...

My favourite one babe! Hehehe :PP
Kalau tak cukup jari tengah boleh pinjam jari aq weh. Hehe

ziela said...

nadd, haha.meh angkat jari tengah ramairamai kat muka perempual tu!