Wednesday, August 10, 2011

hey you.yes.kamu.

hai.lama tak berbelog secara serius lately..tak tahu kenapa..mungkin tandatanda awal menopause dapat dikesan pada peringkat awal.*tipu.

mungkin juga kehidupan aku tak berapa nak menarik kalau nak dibandingkan dengan hidup rakanrakan sebaya yang lain..that is why moral sedikit down untuk mengupdate belog. T_T

OH!
sejak menjadi stalker berjaya kebelakangan ini, i realised something.

"hey you.yes kamu."

what did you mean by upload your cutee face phutu then put a caption :

"mukew kitew bawu bangun titow.ta comeyy tapi comott kan??.weee"

then..tell me what did you expect people to comment?

"ehh.comeyy jeww.manew adew comott.weee."

ERGHH.seriously, aku tak muak dengan muka kau yang 'cumil gila' tu even kau upload seribu jenis mimik muka dan capture dari angle yang sama..the problem here is the caption.

kalau betul muka kau macam panda dari hutan tebal, then you should put that caption or leave it BLANK without any caption. T_T

tak ada salahnya nak upload beribu phutu cumil muka kau, but please.be honest to yourself people.if you are confident enough to show your 'panda face' to public, just do it or keep it yourself..tak perlu taip caption pelik  sampai nak kutuk muka sendiri itu dan ini.

please.hentikan penderaan mata aku dengan captioncaption kau yang pelik..semua ciptaan Allah itu cantik bukan? be grateful sayangs. grow up.


*i need a vacation..money, please come here babyyy. -___-''



No comments: