Saturday, June 11, 2011

thanx Melaka!

pheww.*penat

yupppp.penat gua masih tak hilang lagi hari ni..even gua dah ikut nasihat doktor pakar bahawa orang dewasa memerlukan kirakira 6jam untuk tidur dan kembali bertenaga..tapi apehal gua tak bertenaga lagi? oh! ya.mungkin sebab esok dah Isnin balik. T_T

by the way.this entry special to makcikmakcik dan pakcikpakcik kat Merlimau Melaka yang sambut kedatangan kami bagi pihak lelaki dengan makanannnnnn yang nyumnyum dan banyakkkkk.*oh! serius tak tau nak describe.ok.ini je ayat nak berterimakasih.ayat yang seterusnya, tak ada kaitan.

mari saksikan phutu bercerita.*oh! malangnya, i'm not the photographer on that day..sebab gua susah nak jalan kalau dah pakai heels.ape lagi kalau bawak beg camera bagai.erghhh.paham kan? =_= jadi, jangan muntah lah kalau entry ni penuh dengan phutu muka aku aje.



oh! muka teruja bangun awal..its 7am yo! dah dekat highway. -___-

bersama 'driver' yang HOT! =D


*sila jangan muntah kan sisasisa makanan kau di depan laptop selepas menonton phutu seterusnya. 

pasangan kesayangan satu.
PROFILE : sudah mempunyai hubungan yang halal beberapa tahun yang lepas.yeayy!

pasangan kesayangan dua.
PROFILE : sudah mempunyai hubungan separa kekeluargaan yang masih tidak disahkan.(tunang)
insyaAllah akan menjadi satu hubungan yang halal hujung tahun ini. weeee!

oh! ini tiada hubungan.*tengok tanda tu pun faham bukan? =D
PROFILE : tidak berdaftar.


*nikah. 

*makan beradab a.k.a makan mengadap ibubapa. T_T


♥ bersama pasangan senior. LOL

ok.bye!


msg! penat dibahan sehari suntuk.
msg! "kawan??" errr.........
msg! super8..gua tak fahammm.
msg! *penat.

2 comments:

farah hazwani said...

haha. lepas ni tanda tolak kat no entry tu boleh ubah tanda campur lak. pastu boleh masuk dalam gambarajah pokok keluarga. erkk, faham kan maksud aku? btw, sory tak dpt join ucap selamat pengantin lama kat angah kau. huhu.

ziela said...

hahaha!lawak ah kau.
oh! ok je lahh.xde hal.
akan ku sampaikan.