Friday, April 15, 2011

semua tentang semalam.

yesterday might not the best day ever in my life.but its kind of the day yang buat aku, dan mungkin juga kamu tak kan lupa hari semalam.wah.starting beriya tau. T_T


semalam adalah hari kachak sedunia.eh.betul lah kachak.oh.ok.ok.bukan kachak sematamata.but.its a final day untuk kelas semester ini.yup.*teruja tahap tertinggi.teruja sebab meeting project CRG was successfully done.perghh.
untuk classmate aku, korang terbaik.
untuk didib, kau juga terbaik.sebab.effort kau terbaik.aku mungkin tak sekental kau untuk handle semua tu.
oh! jangan pelik sebab aku mention nama didib je.dia bukan lah pasangan aku atau apa.she's our Chairman yang sumpah gila banyak berusaha tahap cipan buat segala macam kerja.

Chairman kesayangan.tak lupa.shiro kesayangan.

kelas kesayangan. (':

 *meeting.

gegeh gila rasa bila dapat bercakap dalam meeting. -___-''

*tak tau nak letak caption ape.gedik mungkin? T_T


oh! semalam juga berjaya dalam misi menyelamatkan gadis kemalangan motor di jalanraya.heh.beriya tau.actually.tak lah selamatkan sangat.
*pengajaran untuk diri sendiri : even jalanraya tu kosong tak ada kereta, dan even jalanraya tu luas macam padang bola, jangan ingat kau takkan boleh jatuh.dan jangan ingat kau boleh bawak lajulaju suka hati pakwe kau je.
insaf jugak semalam sebab beberapa minit sebelum tu aku lalu dekat jalan yang sama tempat kemalangan dengan kelajuan yang agak tinggi 110km/sejam.Alhamdullillah.bukan aku yang terpilih untuk faced bendabenda camtu. T__T

*lepas selamatkan orang semalam.sempat jumpa sekejap ajun yang tak berapa nak botak dah.dengan selamba dia cakap.
"b, kau hemsem hemsem ni apehal? nak g mane?"

tak pernahpernah kene puji dengan ajun botak.
*dalam hati : aku hemsem rupanya. XD


msg! kelas dah habessssssssss!
msg! terimakasih kakak.
msg! study week adalah minggu untuk study.sila ingat itu. T_T
msg! :')

No comments: