Sunday, November 14, 2010

mari bercuti!

wah.tajuk entry memang tak nak kalah sebab sangat tak soroksorok nak bagitahu rakat jelita bahawa seorang perempuan kachak ini sedang menikmati cuti sem dengan.hmmm.dengan..ok.ok.tiada lagi sisa wang saku dalam wallet mahupon poket kecik seluar jeans.-_-''

bunyi katakata pendahuluan memang agak sadis kawan.tapi itu tak bermakna perempuan gegeh dan kachak ini akan berdiam diri di rumah sepanjang cuti.jadi,mari bercuti dengan cara sendiri!

cara sendiri bermaksud cara aku ok.bukan cara kau.cara dia.dan cara mereka.ceh.(sila jangan lempang saya) =_=  bercuti dengan cara aku mungkin akan kelihatan sedikit bosan gila atau apeape.but it doesn't mean yang aku atau kau takkan enjoy.trust me kawan.make it simple.itu lebih menarik.



lokasi : putrajaya.

bersama kawankawan sekolah menghabiskan masa duit minyak kereta  immediately after exam sangat gila kawan.

mari lihat aktiviti yang lebih sihat.





lokasi : broga hill.(kajang)kot.

mendaki mencanak ke atas Broga Hill  dengan pakai selipar jamban,jeans, memang pengalaman yang gilak.dalam hati kalaujatuhmemangtakkawinlahaku.haha.XD

bila dah gian nak masuk hutan dan menembak.inilah akibatnye.mari bercuti sihat diteruskan.

lokasi : smkkd

ok.itu saje buat mase ini kawan.mood tibetibe berubah.


msg! thanx alot b.
msg! hai,selamat berkenalan stalker baru!
msg! mari himpunkan semua si stalker.kite buat re-union nak?!*%$^#@!!!
msg! kau nak ape sebenarnya?jgn buat aku hangin perempuan.
msg! terima kasih kawankawan. ♥

No comments: