Saturday, September 19, 2009

Salam Lebaran. . .

yeayyy!!raya!!huhu~ok2..that was 10-12 years ago..(ye laa..budak2 kan sgttt excited nak raya)hehe..tu dulu..tapi sekarang. . .haishh!

DULU. . .dapat baju baru(xyah nak pikir bape harge nyer..klu tunjuk jer, msti dpt wlupon harge cam xseswai je..huhu)..tapi SEKARANG. . .baju yg cambest sampai 2-3 kali aku dok usha jer..(tu blom confirm beli lagi..)huuuu~[sayup2 angin bertiup..nak ujan]

DULU. . .dapat duit raye..jeng3..alangkah sonok tyme brator nak dapat duit tu..hehe..tetibe teringat kisah ni..boleh x,dulu aku xsuke duit kertas..klu boleh nak kumpul syiling byk2..(kononnye nmpk byk laa)cube korg bayangkan,sekeping 10 rggit duit kertas n 10 rggit duit syiling..mane nmpk byk??hahahaha~dah2,tu cter dolu..tapi SEKARANG. . .huk3~maaf, tiada peruntukan duit raya utk tahun ini..tutttttt~[talian putus]

DULU. . .adik bradik aku smer kecik2..(eh,xlaa kecik sgt..)smer 6 org(xcmpo mak n abah lagi) akan ade tyme raya..haishh!alangkah seronok membuat bising di malam raya bersama mereka..main mercon bola..ngeh3..kabooomm!!tapi SEKARANG. . .masing2 da ade komitmen yg lain..ade yg balik uma belah mertua laa..haishh!!bila plak turn aku nih??wakakakaka~sudeh!!

DULU. . .banyak sangat2 wat salah ngan smer org..terutama...emak(Pn Yatimah)abah(En Shabereet)my kakak2 n abang2..(Faizah,Faizal,Faizul,Fauziah,Kholil n Fazilla..eh!tu bkn aku ker..hahaha)ok2..mmber2..bezfren n yg xbrape nak rapat,cikgu2,jiran sblh umah,lecturer,bekas2 pakwe..hahaha..n smer laa...dan SEKARANG ni. . .nak mintak maaf kat smer atas kesalahan n kejahatan yg aku penah wat..xkire laa sengaja or tak ye..huhu~let bygone be bygone..^_^/



SALAM LEBARAN BUAT SEMUA. . .
SEMOGA BERBAHAGIA DIHARI LEBARAN. . .

=')

No comments: