Tuesday, October 13, 2009

mari menderma. . .^_^Y

ok2..lets begin this story with the simple introduction..cecehh(and..hopefully this post not gonna be too long)haha XD...baiklah! yesterday saya sangat excited melihat ragam mereka yg menderma darah di fac mase teman Pn kAKa mencucok wang saku di mesin ATM..berapa agak nya jumlah wang itu??hahahaha~haishh!focus dan berbalik kpd basic story..mari menderma.."_"~
DAN hari ini...berkat ketahanan tidak berpuasa..berkat dari sifat kepoyoan yg terlampau..berkat pembatalan kls petang..saya menjejaki nurse2 yg cumil itu dengan tekad n azam yg kuat di dada untuk menjadi penderma..(jadah pe ayat nih??perlukah??)=D


ok~akak nurse yang baik hati sangat berhati2 membius tangan saya..(muka itu sangat pandai blakon..walaupon tak sakit, tapi buat2 sakit..hahaha)



kelihatan darah suda mengalirkan diri disitu...erkkk!

hasil titik peluh..eh, silap..titik darah..-_-"


mase ni saya dapat rasekan bahawa akak nurse 'agak' tension melayan pertanyaan saya dan 'MEREKA'..maklumlah..kat umah xde mende2 ni sumer..kan kaka??kan shiro??haha(sori kak, kitorg mmg kecoh sket..mksudnye, bukan saya..tapi MEREKA)XD


setelah penat buat bising sambil mendema darah..akhirnya burung2 yg cumil berterbangan di ruang udara kepala saya..ngeh3~ok..sangat geli tgk pic sendiri..^_*Y




Baiklah~thanx to MEREKA(Pn kaka, Pn shiro, Pn Faezah n tidak ketinggalan Pn Erin) yang telah menemani saya semasa pendermaan ini berlaku...jasa anda sangat saya hargai..semoga kite dapat samasama menderma dimase akan datang ye! hahaha~(ok..ayat2 dalam post ni agak menggelikan bagi saya..)ini adalah akibat daripada penghasilan report rekreasi yg telah kami siapkan..ceceh!!

*kepala masih pening akibat aktiviti diatas..oleh itu saya memerlukan tidur yang cukup dan mimpi yang indah...EOS!!^_^/




DON'T DO WHAT PEOPLE SAY..
BUT
JUST DO WHAT YOU THINK IS GOOD FOR YOU...=)

No comments: